Obsah
- Centrum Elixíru do škol
- Sborovna v poradně s Petrou Vallin
- Vzdělávací aktivity pro děti a žáky
- MEZIŠKOLNÍ SOUTĚŽ o "nejlepší" projektový den
- Setkání vychovatelek - ANIMACE
- Tripartitní schůzky jako nástroj spolupráce mezi školou, žákem a rodiči
- Vedení třídnické hodiny jako prevence nekázně ve třídě
- 5. logopedické chvilky - grafomotorika
- Setkání ředitelů - formativní hodnocení
- Setkání mateřských škol k tématu revize RVP PV
- Letní škola pro pedagogy 2025
- Neukázněné dítě v předškolním věku
- Podpora dítěte v akutním ohrožení (syndrom CAN) ✔️
- Typologie osobnosti - Váš typ osobnosti jako cesta k pohodovější komunikaci a vztahům ✔️
- Beseda (nejen) pro rodiče - Odolný dospělý, odolné dítě ✔️
- Setkání zřizovatelů - Hodnocení a odměňování ředitele školy ✔️
- Neukázněný a neprospívající žák (neučí se a ještě zlobí) ✔️
- Únikové hry ve výuce ✔️
- 4. Logopedické chvilky - Jak na rozvoj komunikačních schopností ✔️
- Ukázkový workshop od Dementia na pochopení lidí s demencí a jejich potřeb ✔️
- Aktivizační metody na začátek hodiny ✔️
- KURZ Umění komunikace a podpory dětí v praxi MŠ ✔️
- Den ve třídě ZAČÍT SPOLU ✔️
- Jak pracovat se sociální nezralostí u dětí s PAS ✔️
- Kouzelný les "MEZI VEČERNÍČKY" ✔️
- Setkání zřizovatelů - Jak a k čemu směřovat a podporovat naši školu? ✔️
- Informativní setkání ke kvalitě vzdělávání se zastupiteli obcí ✔️
- Letní škola pro pedagogy 2024✔️
- Storytelling v MŠ ✔️
- Integrální leadership ✔️
- Umělá inteligence ve škole✔️
- Diskusní kulatý stůl - nastavení funkční mezioborové spolupráce✔️
- Setkání vychovatelek - zdravý pohyb dětí ✔️
- Beseda (nejen) pro rodiče - V digitální džungli ✔️
- 1. společné setkání zástupců škol v MAP IV ✔️
- Formativní hodnocení (cíle, kritéria, argumentační techniky) ✔️
- 1. Logopedické chvilky - Oromotorika a hmat✔️
- 2. Logopedické chvilky - Propojení hemisfér, zrakové a sluchové vnímání✔️
- 3. Logopedické chvilky - Pomozme dětem s řečovým vývojem v denní praxi MŠ✔️